logodyp

B2C

MY ROLE VISUAL IDENTITY & CAMPAIGN

Der er stærk tradition og pølselingo forbundet med en pølsevogn i København. Desværre er pølsevognene ved at svinde ind i kampen mod fastfood-kæder og nye spisevaner. Heldigvis er Den Økologiske Pølsemand et friskt pust til den ellers noget støvede branche.

Pølsevognen er et uformelt frirum, hvor tonen gerne må være legende – i ordets bogstaveligste forstand. De fleste kender til pølseslang, men det er de færreste, der behersker den. Med 'Pølseparløren for de grønne' kan alle være med – også hvis du er helt grøn og uerfaren. Så hop ombord i den grønne skinkekutter og leg med!
Velbekomme.

VISUEL IDENTITET

I opgaven lå også at skabe en ny visuel identitet. Jeg har lagt vægt på det økologiske røde Ø i midten. I mit valg af font er der lagt stærke referencer til det det gamle købmandsskab og det gode håndværk. Udtrykket er legende og præsenteret på en rustik baggrund - her må der godt spildes. 

sausage
sausageBig
visitkort
susageads
bund_w

WHY DON'T YOU

Footer_streg

email me at mikkelno@gmail.com
add me on facebook
link to my profile on LinkedIn
or give me a call on +45 61774422

Footer_mikhovede_hej2
Footer_mikhovede2