Print, SoMe, B2C
MY ROLE CONCEPT & VISUAL
Man kunne via BT blive Tour-manager og sætte sit eget Drømmehold til Tour De France, spille mod vennerne, og finde ud af, om de bare fyrer øregas af, når de udbreder sig om Touren – og så var der håneret og fede præmier på højkant.
Med legende, absurde, sjove og opsigtsvækkende overskrifter fik vi hurtigt deltagernes og potentielle kunders opmærksomhed.
Med absurde sensationsoverskrifter og ditto bannere, der fungerede som lysaviser, satte vi fokus på Drømmeholdet. Overskrifterne var i Tour De France-øjemed vanvittige, men i Drømmeholdets verden helt reelle.
Konceptet var ekstremt kampagnevenligt og kunne overføres til flere forskellige sportsgrene. I dette tilfælde kunne vi på samme måde kommunikere til de fodbold-interesserede.
WHY DON'T YOU
email me at mikkelno@gmail.com
add me on facebook
link to my profile on LinkedIn
or give me a call on +45 61774422