DromLogo

Print, SoMe, B2C

MY ROLE CONCEPT & VISUAL

dromstregsort

Man kunne via BT blive Tour-manager og sætte sit eget Drømmehold til Tour De France, spille mod vennerne, og finde ud af, om de bare fyrer øregas af, når de udbreder sig om Touren – og så var der håneret og fede præmier på højkant.

Med legende, absurde, sjove og opsigtsvækkende overskrifter fik vi hurtigt deltagernes og potentielle kunders opmærksomhed.

BredBilledeSTOR
dromgulstreg

Med absurde sensationsoverskrifter og ditto bannere, der fungerede som lysaviser, satte vi fokus på Drømmeholdet. Overskrifterne var i Tour De France-øjemed vanvittige, men i Drømmeholdets verden helt reelle.

dromgulhelside
dromhalvsidesamlet
dromhelsidegreen2
dromstreggreen

Konceptet var ekstremt kampagnevenligt og kunne overføres til flere forskellige sportsgrene. I dette tilfælde kunne vi på samme måde kommunikere til de fodbold-interesserede.

dromhalvsidegreen2

WHY DON'T YOU

Footer_streg

email me at mikkelno@gmail.com
add me on facebook
link to my profile on LinkedIn
or give me a call on +45 61774422

Footer_mikhovede_hej2
Footer_mikhovede2