B2C (Kunde & Co)
Kreativ ansvarlig. Integreret Kampagne.
Falck har hjulpet mennesker i nød i mere end hundrede år. I dag består virksomheden af fire forretningsområder: Vejhjælp, Alarm, Skadeservice og Sundhed. Sammen udviklede vi et koncept, der kunne gå på tværs af forretningsområderne – og som kunne belyse de stærke kerneværdier, der findes i virksomheden.
Falcks medarbejdere er hverdagens helte og rygraden i Falck. Det har derfor været vigtigt at komme tæt på vores Falck-reddere og vise al den kompetence og professionalisme, de besidder. At vise danskerne at Falck er der hele vejen for deres kunder – og at de, som det naturligste i verden, er til for at hjælpe og yde en kvalificeret service. Og hvem er bedre til at fortælle den historie end falckredderne selv? På den måde er kampagnen med til at skabe en gennemgående følelse af autenticitet og tillid til brandet og dets produkter.
Brian Tronøe er en af hverdagens helte. Han er falckredder og er den fortællende hovedperson i vores kommunikation for Falcks Vejhjælp. Brian har hjulpet over 1000 mennesker og oplevet lidt af hvert igennem sit arbejde. Brian er, og fremstår, som et sympatisk, oprigtigt og dybt professionelt menneske.
Med samme form "...så er det sådan en som mig du møder" præsenteres kommunikationen for Alarm. Denne gang med den tungtlyftende Peter Lund Poulsen, der er med til at sikre adskillige danskeres hjem og skabe tryghed.
Her er eksempler på den digitale kommunikation. Der bruges stærke referencer til de to film med vores Falckmedarbejdere i fokus. De to bannere er henholdsvis for Den Ultimative Vejhjælpspakke og Alarm.
En lille digital kampagne for Falck Alarm, der er med til at drive salg og generere leads, bygget på hårde facts præsenteret i en legende tone.
WHY DON'T YOU
email me at mikkelno@gmail.com
add me on facebook
link to my profile on LinkedIn
or give me a call on +45 61774422